Известие

Collapse
No announcement yet.

Сутрин от втория път. Защо?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
    А при мен не ставаше.
    Ами не знам как си го правил, но като имах проблем при мен ставаше така:
    Няма напомпване, натискане 1-2 пъти, блабла, в момента в който колата тръгне да запалва, съвсем леко и плавно натискам газта, тя поема с леко припукване до към 3000 оборота максимум и задържам там малко, пускам и всичко е ок.
    Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
    Mazda 6 2.3 2005
    sigpic

    Comment


    • #92
      Виж това не съм го пробвал , защото пали от раз и няма никакво колебаене на оборотите.Но ще пробвам да напомпя преди да запали.
      146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

      Comment


      • #93
        Май наистина тъпото моторче е проблема,мойто е чистено няколко пъти,но ефект няма
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #94
          Приказката се подобри: паднаха температурите,чипнах колицата агресивно, карам с 98 или 100 октана /с 98 ми излиза същите пари като с 95,заради малкото намаление на разхода/ и изведнъж дразнещото палене от вторият път изчезна. Е някои път 1-2 пъти седмично напомня за себе си ама все пак е Алфа...силен характер Не съм чистил нищо нито съм сменял е най-важното!
          NESH
          156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
            Приказката се подобри: паднаха температурите,чипнах колицата агресивно, карам с 98 или 100 октана /с 98 ми излиза същите пари като с 95,заради малкото намаление на разхода/ и изведнъж дразнещото палене от вторият път изчезна. Е някои път 1-2 пъти седмично напомня за себе си ама все пак е Алфа...силен характер Не съм чистил нищо нито съм сменял е най-важното!
            А колко ти е разхода
            sigpic145 1.6 TS 120hp
            Всички коли свършват в"НАДИН"-*ALFA ROMEO* където си поиска.......

            Comment


            • #96
              не мисля че бензина е фактор за сутришното палене
              146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
                Приказката се подобри: паднаха температурите,чипнах колицата агресивно, карам с 98 или 100 октана /с 98 ми излиза същите пари като с 95,заради малкото намаление на разхода/ и изведнъж дразнещото палене от вторият път изчезна. Е някои път 1-2 пъти седмично напомня за себе си ама все пак е Алфа...силен характер Не съм чистил нищо нито съм сменял е най-важното!
                И при мен се оправи след чипа...тва съм го казал в началото на темата още
                Сипвал съм и 95 на "чипосано" и пак няма грижи
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от d1lian Покажи съобщение
                  Над двигателя има една като пръчица тва е инжекциона ако не се лъжа, от дясната страна има една малка джаджа през която минава бензина преди да влезе в инжекциона-това е регулатора.Ако нещо не си разбрал питай пак не се притеснявай може аз да не сум обеснил като хората
                  моята 145-ца 98 година ТС има ли регулатор защото аз не го виждам това
                  http://axm-auto.com/prod_img/new_1174851279_7525015.jpg
                  Alfa Romeo 145 1,6 Twin Spark 120HP

                  Comment


                  • #99
                    Има във помпата ако си сугурен че проблема е в регулатора по принцип може да се на-прави байпас на оригиналния регулатор и да се сложи външен.
                    А относно проблема с паленето като се застуди се оправи
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Soma Покажи съобщение
                      А колко ти е разхода
                      ....и преди това и сега ми е около 6,5 извън града и около 9 в града. Но извън вече /като не се ползва и климатик / е твърдо 6 . Вече 2к километра е след оптимизиране на ECU-то и се кара къде по приятно колицата особено на ниски обороти си дърпа като двулитрова кола.....преди чипването до 2500 беше мъртвец. А за добрят резулат които се интересува мога да дам връзка с човека
                      NESH
                      156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                        Има във помпата ако си сугурен че проблема е в регулатора по принцип може да се на-прави байпас на оригиналния регулатор и да се сложи външен.
                        А относно проблема с паленето като се застуди се оправи
                        А при мен точно обратното почна повече да глъхне!
                        И всичко се оправя само като върна за 1-2сек.клъча и даже не може и да угасне.Просто трябва да върна контакта и край вече е самолет.
                        146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от vlado_iv Покажи съобщение
                          А при мен точно обратното почна повече да глъхне!
                          И всичко се оправя само като върна за 1-2сек.клъча и даже не може и да угасне.Просто трябва да върна контакта и край вече е самолет.
                          никой неможе да разреши този проблем прочетох поне 5 теми в форума и отговор няма
                          Alfa Romeo 145 1,6 Twin Spark 120HP

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                            Има във помпата ако си сугурен че проблема е в регулатора по принцип може да се на-прави байпас на оригиналния регулатор и да се сложи външен.
                            А относно проблема с паленето като се застуди се оправи
                            Нешо се поубърка колега,няма регулатор в помпатаРегулатора се намира на края на бензиновата рейка,на почти всички коли с инжекцион се намира там
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • Mury -правил ли си рестарт на компа??
                              146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                Нешо се поубърка колега,няма регулатор в помпатаРегулатора се намира на края на бензиновата рейка,на почти всички коли с инжекцион се намира там
                                На колите с пласмасовия капак след 98г намат регулатор , на твоята кола регулатора е там но на 156 НЯМА регулатор на рейката (има оставено място за навиване на регулатор но него го няма) регулатора е в тялото на помпата в резервоара. Ако беше отвън отдаван да съм го сменил.
                                156 1,8 ТS 99
                                Nissan Murano 2005

                                Comment

                                Working...
                                X